Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Summer Face Care Routine

Για εμένα όπως και για πολλές από εσάς η περιποίηση του προσώπου μας διαφέρει από εποχή σε εποχή. Είναι λογικό τους καλοκαιρινούς μήνες να θέλουμε λιγότερα αλλά ταυτόχρονα αποτελεσματικά  προϊόντα. Γι'αυτό & εγώ χρησιμοποιώ τα απολύτως βασικά.

Cleansing Gel , L' oreal Paris                                           
 




Κρέμα Ημέρας, Aqualia Antiox της Vichy

 

Κρέμα Ματιών HydrAction του Dior με SPF 20

Αντηλιακό προσώπου με SPF 30 της Garnier                 Scrub Προσώπου με αγγούρι & avocado
                  


My top tip ! Κατά τη διάρκεια της ημέρας, στην παραλία, ακόμα & πριν το μακιγιάζ εάν θέλω να φρεσκάρω το πρόσωπό μου & να το ενυδατώσω, το ψεκάζω με ανθόνερο. Κάποτε αγόραζα refreshing waters αλλά κάτι πάντα δεν μου άρεσε. Κάποια ένιωθα να τραβάνε το δέρμα μου & άλλα να το ξηραίνουν. Γι' αυτό & αγόρασα από το super market ανθόνερο & το άδειασα σε ένα vaporisateur. 
Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιείτε & σαν λοσιόν μετά τον καθαρισμό του προσώπου σας. Εάν έχετε λιπαρό δέρμα, η γυαλάδα θα... "πάει περίπατο" για ώωωρες !  


Φιλιά ! 
Θεοδώρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου